Scena główna
Zapraszamy do oglądania i komentowania
Agenda
08:00 - 09:00
Rejestracja
09:00 - 09:15
Oficjalne rozpoczęcie XVIII Kongresu MBA
- prof. UEK Stanisław Mazur, Ph.D. – Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
- prof. UEK Piotr Buła , Ph.D. - Prorektor ds. Projektów i Współpracy UEK
- Jakub Kwaśny, Ph.D. - Dyrektor Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK
09:15 - 09:45
Keynote Speaker - Innovation guideposts for a complex world [ENG]
- Jan Bormans, Ph.D. - Prezes European Startup Network, partner w Kunigi
09:45 - 10:30
Better Business Comunication [ENG]
- Grzegorz Błażewicz – Prezes Zarządu, SALESmanago
- Sylwia Barthel de Weydenthal – Client Partner Central & Eastern Europe, Meta
- Przemysław Powalacz – Dyrektor Zarządzający, Geberit Polska
- Katarzyna Sanak-Kosmowska, Ph.D. – Dyrektor programu MBA KSB + Master
10:30 - 11:00
Przerwa
11:00 - 11:45
Becoming an ESG leader [ENG]
- Robert Bohynik, Ph.D. – Wiceprezes Zarządu i Dyrektor Inwestycyjny, NN Investment Partners TFI S.A.
- Jef Teugels - Założyciel Reins Group oraz właściciel Simbiozo
- Kamil Wyszkowski – Przedstawiciel i Dyrektor Zarządzający, UN Global Compact Network Polska
- Monika Sady, Ph.D. – Dyrektor programu International MBA
11:45 - 12:30
Reimagining Executive Education for a better business [ENG]
- Anna Klecha – Dyrektor Marketingu, Capgemini
- Mik Kuczkiewicz – Partner zarządzający, Romika Consulting
- Ian Richardson Ph.D. – Dyrektor Executive Education, Stockholm University
- Agnieszka Żur, Ph.D. – Dyrektor Programu Executive MBA
12:30 - 13:30
Lunch Break
14:00 - 16:30
Visits & meetings - industry, science & culture
- Aptiv
- BWI
- Galeria Starmach
- Galera MuFo
- Krakowska Szkoła Biznesu
14:00 - 15:30
Diverse Hire - did hiring for diversity go too far? [ENG]
- Michalina Konkel - Dyrektor, DEI Organisational Development, Diversity Hub
- Marta Krajewska - Beentjes - Analityk Biznesowy
- Piotr Prokopowicz, Ph.D. - Psycholog i socjolog
- Susanna Romantsova - Equality, Diversity & Inclusion lider, IKEA
- Aylton Vieira - Menadżer Logistyki, Shell
20:00 - 00:00
Gala Dinner wraz z aukcją charytatywną
Kongres to przede wszystkim okazja do swobodnych rozmów, nawiązywania kontaktów biznesowych, dyskusji zarówno o świecie współczesnym, jak również planach rozwoju na przyszłość. Wydarzeniem zamykającym pierwszy dzień Kongresu jest uroczysta Gala Dinner połączona z aukcją charytatywną na rzecz Fundacji "O Zdrowie Dziecka" i muzyką na żywo zespołu No Stress. Wydarzenie odbędzie się w hotelu Hilton Garden Inn (ul. Marii Konopnickiej 33).
10:00-11:00
Machine learning is not magic - how can it improve our business [ENG]
- Tomasz Marszał - Senior Delivery Manager, UBS
- Radosław Ruchała, Ph.D. – Architekt/Data Scientist, Cisco Systems Poland
- Urszula Skiepko – Członek Zarządu, DataWorkshop
- Piotr Sedlak, Ph.D. – Dyrektor program MBA IT
11:00-11:15
Przerwa
11:15-13:45
Workshop
- Jan Bormans, Adele Yaroulina - Collaborative innovation [ENG]
11:15-12:15
Zdrowy pracownik, zdrowa organizacja – skuteczne zarządzanie [PL]
- Marcin Jędrychowski – Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie
- Agnieszka Motyl – Business Partner, FTF Columbus
- Ewelina Timofijewicz-Waśnowska - Wiceprezes, Hutchinson Poland
- Małgorzata Gałązka-Sobotka, Ph.D. – Dziekan Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
12:15-12:30
Oficjalne zakończenie Kongresu
12:30-14:00
Przerwa lunchowa
14:00-16:30
Warsztaty biznesowe
- Oskar Kawecki, Altkom Akademia - Moving from Project to Products [ENG]
- Don Allen - Acting workshops for businesspeople [ENG]
- Agnieszka Hekiert - Wibruj w dobrej częstotliwości [PL]
- Jakub Przyborowski, Kuba Sarata, Owls Department -Technologie oparte na blockchainie - jak przekuć ich potencjał na swój biznes? [PL]
16:45-21:00
Wizyta w winnicy/browarze
10:00 Zwieńczeniem Kongresu, podobnie jak w latach ubiegłych, jest piknik zorganizowany w ROYAL KRAKÓW GOLF & COUNTRY CLUB w Ochmanowie.Piknik rodzinny wraz z turniejem golfowym o puchar Dyrektora KSB.
Prelegenci

Dr Wiesław Żyznowski
Prezes spółki
Mercator Medical S.A.
Od 2010 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu Mercator Medical S.A. Notowana na GPW spółka Mercator Medical potrafiła skorzystać z obecnej sytuacji rynkowej i według wstępnych danych zamknąć 2020 rok z zyskiem netto sięgającym nawet 950 mln zł.

Tomasz Żurek

Anna Grabowska
Wiceprezes Zarządu Żabka Polska

Jacek Sutryk
Prezydent Wrocławia

Zbigniew Woźnowski
Prezes i współzałożyciel Reality Games

Hanna Zdanowska
Prezydent Łodzi
Zobacz wszystkich naszych prelegentów
Warsztaty
15 maja 2021
15:00
Warsztat I (Angielski): Inprogress – “Developing stakeholder competencies as one of key project success factors”
One of main causes of the risk is the human factor, especially lack of stakeholders’ involvement in the project: team members, contractors, and as a result – end users.
How could it be solved? What can we do to engage people to colaborate effectively? We will try to answer the questions during our workshop.
15 maja 2021
15:00
Warsztat II (Angielski): Altkom – “Atmosphere in a team – Experience from space in earthly world”
How does NASA build astronaut teams? The research conducted in terms of the Artemis mission (building the base on the Moon)
- Get to know the results of the research of astronaut teams’ effectiveness and get inspired
- Methods and tools of measuring productivity and atmosphere in a team
- Manager’s tools supporting productivity and atmosphere in a team
- What team members should do to take care of their team’s effectiveness?
15 maja 2021
15:00
Warsztat III (Polski): Future Skills Institute & SDA – “Wykorzystanie badań UX do zwiększania wartości biznesowej firmy”
Dogłębne zrozumienie grupy docelowej i umiejętne odpowiadanie na jej potrzeby to podstawa innowacji i utrzymania lojalnych klientów. Na warsztacie zostaną przedstawione techniki badań i projektowania UX, które pozwalają zwiększać wartość biznesową projektów i firm w obszarze IT.
15 maja 2021
15:00
Warsztat IV (Angielski): Jef Teugels – Customer Culture: Driving Superior Performance in a Customer-Empowered Economy
Jef Teugels – Jef has been working internationally for three decades with stock-listed enterprises, SMEs, and start-ups. His work, research, and teachings focus on the energy field created by the naturally occurring friction in the overlap of customer behavior, organizational readiness, and exponential technologies spheres, an energy field he describes as “E-inno.”
15 maja 2021
15:00
Warsztat V (Polski): Unima2000 – Automatyzacja i robotyzacja procesów obsługi klienta. Doświadczenia z wdrożenia UniChatBota w firmie Black Red White S.A.
Jedna z najdłużej działających w Polsce spółek w branży nowoczesnych technologii IT. Projektuje, wdraża i integruje wysoko zaawansowane systemy dla biznesu. Dostarcza innowacyjne rozwiązania IT oraz systemy komunikacyjne. Świadczy usługi konsultingowe oraz audytorskie. Towarzyszy klientom na każdym etapie projektu dostarczając rozwiązania, które pozwalają usprawniać procesy biznesowe w sposób nowoczesny a zarazem ponadczasowy. Są zespołem ekspertów, którzy dzielą się szeroką wiedzą technologiczną, unikalnymi kompetencjami oraz doświadczeniem wskazując nowe możliwości i szanse rozwoju.
Materiały
Dokumenty

Oferta studiów MBA Krakowskiej Szkoły Biznesu (PL)

MBA Course Catalog (ENG)

Ulotka informacyjna – Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Czasopismo MANAGER
Prezentacje

Altkom Akademia – prezentacja firmy
Wideo

Film z okazji 30-lecia Krakowskiej Szkoły Biznesu

Executive MBA - video
Hosts




Patrons






















Sponsors




Cooporation






Agata Zaworska
General Counsel in Enter Air
Adwokat, General Counsel w Enter Air. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Wydziału Filologicznego. Jej doświadczenia zawodowe obejmują sektor prawa gospodarczego, korporacyjnego oraz prawa lotniczego. Od początku kariery zajmowała się kompleksowym doradztwem klientów korporacyjnych z Polski jak i z zagranicy w zakresie prawa gospodarczego i cywilnego. Posługuje się biegle językami angielskim i rosyjskim.
dr Monika Sady
Kierownik Zespołu ds. Rozwoju Społecznego i Ekologicznego
dr Monika Sady jest Adiunktem w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego w Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Pracuje także jako kierownik Zespołu ds. Rozwoju Społecznego i Ekologicznego Uczelni – otrzymała liczne nagrody za swoje zaangażowanie w pracę charytatywną, zwłaszcza w projekt jej autorstwa „SOS – Społeczna Odpowiedzialność Studentów”, który prowadzi od 2007 r. Jest także kierowniczką projektu finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju „UEK dostępny dla wszystkich”.
Uczestnik wielu międzynarodowych projektów naukowych i edukacyjnych Unii Europejskiej z zakresu przedsiębiorczości społecznej, kursów MOOC oraz współpracy startupów i korporacji. Posiada certyfikat Europejskiego Konsultanta ds. Ekonomii Społecznej.
Była wykładowcą gościnnym w takich uczelniach jak: Akademia Górniczo-Hutnicza w Krakowie, Grand Valley State University (USA), Universitat Politecnica de Valencia (Hiszpania), International Black Sea University (Gruzja), Montpellier Business School (Francja).
Zainteresowania naukowe obejmują tematykę zarządzania, społecznej odpowiedzialności, przedsiębiorczości społecznej, startupów, lobbingu, relacji z interesariuszami. To także zakres tematyczny prowadzonych zajęć oraz consulting. Jest recenzentem w kilku krajowych i międzynarodowych czasopismach oraz organizuje konferencje międzynarodowe.
prof. dr hab. Andrzej Wojtyna
Professor, Cracow University of Economics
Pracownik, a w latach 1992-2016 kierownik Katedry Makroekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W latach 1992-2003 pracownik INE PAN. Członek Rady Polityki Pieniężnej (w latach 2004-2010), Członek Rady Strategii Społeczno-Gospodarczej przy Radzie Ministrów (1994-2003). Członek Komitetu Nauk Ekonomicznych PAN (od 1994 r.), członek Centralnej Komisji ds. Stopni i Tytułów (od 2003 r.).
W latach 2011-2014 członek rady nadzorczej BNP Paribas Polska. Jest autorem licznych publikacji w polskich i zagranicznych wydawnictwach ekonomicznych, m.in. „Nowoczesne państwo kapitalistyczne a gospodarka. Teoria i praktyka” (PWN, 1990), „Szkice o niezależności banku centralnego” (PWN, 1998), „Ewolucja keynesizmu a główny nurt ekonomii” (PWN, 2000), „Szkice o polityce pieniężnej” (PWN, 2004). Współautor i redaktor naukowy dziewięciu monografii poświęconych problemom gospodarczym krajów na średnim poziomie rozwoju wydanych przez PWE i PWN w latach 2008-2018. Przebywał na dłuższych stypendiach zagranicznych m.in. w Cambridge University oraz Stanford University.
Radosław Włoszek
President of Cracow Airport
Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz studiów podyplomowych na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie i Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Jest także absolwentem studiów Executive Master of Business Administration w Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego. W latach 2006 – 2008 był dyrektorem i Prezesem Zarządu PUHiT „Kraków” Sp. z o. o. W latach 2009 – 2016 kierował Działem Zarządzania Majątkiem i Administracji w Centrali Zaopatrzenia Hutnictwa SA w Katowicach. Był członkiem rad nadzorczych ŚRH Obroki w Katowicach, CZH SA w Katowicach, Zakładu Wodociągów i Kanalizacji „Wod-Kan” Sp. z o.o. w Bełchatowie oraz Enea SA w Poznaniu. Od 2016 roku Prezes Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków–Balice sp. z o.o.
KSB Networking Night zostanie przeprowadzone przez .kuek Alumni Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

dr Wiesław Żyznowski
Prezes Zarządu Mercator
Pełni funkcję prezesa zarządu Mercator Medical S.A. W latach 90. wraz z Piotrem Żyznowskim współtworzył firmy Mercator. W latach 1991–2001 był (z przerwą) wspólnikiem i prezesem zarządu Firmy Handlowej Mercator Żyznowski i Spółka S.J., przekształconej w 1993 r. w Mercator Med S.A., oraz Mercator Poligrafia S.A., a następnie przewodniczącym Rad Nadzorczych firm Mercator Poligrafia S.A. (2001–2007) i Mercator Medical S.A. (1996–2010). Od 2010 r. jest wspólnikiem Anabaza Ltd. z siedzibą w Nikozji będącej akcjonariuszem Mercator Medical S.A. Od 2006 r. jest wspólnikiem Mercator Medical (Thailand) Ltd. Wiesław Żyznowski jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie) oraz Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie, gdzie uzyskał stopień doktora filozofii. Specjalizuje się w filozofii przedsiębiorczości. Jest wydawcą i autorem książek o regionie wielickim, menedżerem i przedsiębiorcą, a także właścicielem firmy Baza Wiesław Żyznowski w Sierczy koło Wieliczki, będącej administratorem nieruchomości i miniwydawnictwa Żyznowski (www.zyznowski.pl).

Anna Grabowska
Wiceprezes Zarządu Żabka Polska
Od stycznia 2021 roku pełni funkcję Wiceprezeski Zarządu ds. Strategii Konsumenckich (EVP, Chief Commercial Officer) i zarządza zespołem, którego zadaniem jest wyznaczanie kierunków rozwoju firmy poprzez budowanie strategii konsumenckich i komercyjnych oraz wspierających, jak strategia marki i marek własnych oraz strategia odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju ESG. Od kwietnia 2016 pełniła funkcję Wiceprezeski Zarządu ds. Komercyjnych w firmie Żabka Polska i kierowała departamentami: handlowym i marketingu. Odpowiadała za strategię asortymentową, promocyjną i cenową sieci Żabka, a także rozwój sklepów w nowym formacie, strategię marketingową oraz komunikację z klientami. W ostatnich trzech latach przeprowadziła transformację oferty sieci, rozwijając produkty i usługi modern convenience spełniające potrzeby współczesnego konsumenta.
Wcześniej przez blisko 19 lat związana była z siecią Tesco, m.in. jako wieloletni Dyrektor Działu Zakupów. Przez cztery lata zasiadała w Zarządzie Spółki, pełniąc funkcję wiceprezeski. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała również w Tesco w Wielkiej Brytanii i na Węgrzech, a także odpowiadała za zespół Zakupów Artykułów Spożywczych w Europie Centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry).
Absolwentka Handlu Zagranicznego na Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Ukończyła również wiele programów z zakresu zarządzania, strategii biznesowych i kierowania zespołem na polskich i zagranicznych uczelniach, m.in. w: London Business School, INSEAD France, Wharton University of Pennsylvania. Posiada dyplom MBA z Ecole de Management de Normandie oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Jest mamą dwóch nastoletnich córek.
Piotr Koszek
Associate Director in Accenture Poland

Anna Curyło
HR Director/State Street/ Poland
II. PROFESSIONAL EXPERIENCE
HR Operations & Payroll Director, State Street Bank International Gmbh, Poland (recently)
HR Manager – UBS Bussines Solution Center, Poland (7 years)
HR Director – Fantasy Park, Plaza Centers Europe, Poland, Czech Rep, Latvia (9 years)
HR Specialist – National Health Fund Malopolska, Poland (6 years)
HR Manager with 15 years of managerial experiences in international companies and over 20 years in HR Teams. Participated in various HR projects in fast growing organizations.
Gained pratical experiences in operational HR processes from recruitment, through employee life cycle, payroll, talent mgmt and employee exit. Possess very good knowledge of labour law, tax and social security regulations.
III. EDUCATION
MSc finance & banking Cracow University of Economics
Labour Law at Jagiellonian University
Executive MBA at Cracow School of Bussines
IV. RESEARCH AND TEACHING
Internal trainer : Labour Law academy, employee time & attendance, working time rules, abseentism, HR Transformation global projects
Katarzyna Kern
Kasia Kern jest pierwszym polskim, certyfikowanym Chief Happiness Officerem, partnerem międzynarodowej firmy Woohoo Inc, która od 15 lat zajmuje się tematem Happiness at Work, doradzając m. in. firmom Lego, IKEA, IBM, BP, GSK i wielu innym. Kasia jest Konsultantem HR i Happiness at Work, Executive Coachem, Facylitatorem i Trenerem Businessu. Jest również inicjatorem i organizatorem pierwszej w Polsce konferencji na temat Happiness at Work, która z wielkim sukcesem odbyła się we wrześniu 2019 w Krakowie.Kasia posiada certyfikat Berkeley University w zakresie Happiness at Work i jest jedyną osobą w Polsce w trakcie certyfikacji na pierwszych na świecie Happiness Study prowadzonych przez eksperta w dziedzinie Happiness profesora Tal Ben-Sharara. Kasia jest absolwentka Psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Jest certyfikowanym facylitatorem oraz absolwentem kanadyjskiej Szkoły „The Art & Science of Coaching” prowadzonej przez Erickson Coaching International (z akredytacją ICF). Posiad 17 letnie doświadczenie w biznesie, pracując w rolach Dyrektora HR w międzynarodowych i polskich organizacjach
dr Marek Benio
Aleksandra Dulkiewicz
Polska samorządowiec i prawniczka, Prezydent Gdańska
Aleksandra Maria Dulkiewicz (ur. 10 lipca 1979 r. w Gdańsku) – polska samorządowiec i prawniczka, zastępca prezydenta Gdańska ds. polityki gospodarczej (2017–2019), pełniąca funkcję prezydenta Miasta Gdańska od 16 stycznia 2019 r. 3 marca 2019 r. z wynikiem 82,22% wygrała wybory uzupełniające na prezydenta miasta Gdańska.
Ukończyła III Liceum Ogólnokształcące w Gdańsku (1998). Studiowała prawo na Uniwersytecie Gdańskim (2006) i Paris Lodron University w Salzburgu (2004–2005).
Już w podstawówce działała w samorządzie uczniowskim. Pierwszy raz zaangażowała się politycznie, gdy sama nie miała jeszcze prawa głosu, wspierając kampanię wyborczą Hanny Gronkiewicz-Waltz na prezydenta RP (1995). Wtedy zetknęła się z Młodymi Konserwatystami, gdzie później pełniła m.in. stanowisko sekretarza ds. zagranicznych.
Była wolontariuszką Gdańskiego Areopagu, forum wymiany myśli, które na kilkanaście lat silnie wpisało się w krajobraz intelektualny Gdańska (2000-2012).
Zaczęła od zdobywania szlifów u boku prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza jako jego asystentka (2006). Uczestniczyła w przygotowaniach Gdańska do UEFA EURO 2012™ (2008–2009). Brała udział w powstaniu Europejskiego Centrum Solidarności (2009–2014). Przygotowywała projekty doradcze i inwestycyjne oraz pracowała nad pozyskaniem inwestorów w Gdańskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego InvestGDA (2009–2014). Dwukrotnie została wybrana do Rady Miasta Gdańska z list Platformy Obywatelskiej, pełniła funkcje wiceprzewodniczącej Komisji Samorządu i Ładu Publicznego, działała w Komisji Rewitalizacji i Komisji ds. Jarmarku (2010, 2014). Była szefową klubu radnych PO (2014).
W marcu 2017 r. prezydent Gdańska Paweł Adamowicz powierzył jej stanowisko swojego zastępcy ds. polityki gospodarczej. Podczas wyborów samorządowych w 2018 r. była szefową sztabu wyborczego Pawła Adamowicza, startującego z poparcia powołanego przez siebie stowarzyszenia „Wszystko dla Gdańska”. Uzyskała reelekcję do Rady Miasta Gdańska. Ponownie objęła stanowisko zastępcy prezydenta.
Po tym, jak nożownik 13 stycznia 2019 r. podczas finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odebrał życie prezydentowi Pawłowi Adamowiczowi, przyjęła obowiązki pełniącej funkcję prezydenta Miasta Gdańska. W przedterminowych wyborach została wybrana Prezydentem Miasta Gdańska. Pełni funkcję Prezesa Zarządu Obszaru Metropolitarnego Gdańsk-Gdynia-Sopot oraz jest członkiem Zarządu Fundacji Unii Metropolii Polskich.
11 marca 2019 r., Aleksandra Dulkiewicz została zaprzysiężona na prezydenta Miasta Gdańska. Uroczystość odbyła się w Ratuszu Głównego Miasta w Wielkiej Sali Wety, podczas VII sesji Rady Miasta.
Hanna Zdanowska
Prezydent Łodzi
W 2006 roku Hanna Zdanowska została radną rady miejskiej w Łodzi. Kilka tygodniu później objęła funkcję wiceprezydenta. Podlegały jej edukacja, sport i fundusze unijne.
Wiceprezydentem była niecałe dziesięć miesięcy. W 2007 została wybrana do Sejmu z listy Platformy Obywatelskiej. Kandydując w okręgu łódzkim, uzyskała 11 506 głosów. Była wiceprzewodniczącą Polsko-Tajwańskiego Zespołu Parlamentarnego i komisji Przyjazne Państwo.
W grudniu 2010 roku wygrała wybory na prezydenta Łodzi – pokonała w drugiej turze Dariusza Jońskiego z SLD. Zdanowska dostała 60,65 proc. głosów.
Po czterech latach Zdanowska została prezydentem Łodzi już w pierwszej turze – zdobyła 54,08 proc. W ostatnich wyborach samorządowych w 2018 roku 70,22 proc. łodzian zagłosowało na Hannę Zdanowską. Dostała aż 215,3 tys. ze wszystkich 306,6 tys. oddanych głosów. Żaden z prezydentów Łodzi nie otrzymał jeszcze nigdy tak dużego poparcia mieszkańców.
Jacek Sutryk
Prezydent Wrocławia
Absolwent socjologii na Wydziale Nauk Społecznych Uniwersytetu Wrocławskiego, doktorant Kolegium Ekonomiczno-Społecznego Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Był wykładowcą w Wyższej Szkole Pedagogicznej im. Janusza Korczaka w Warszawie.
Z zamiłowania społecznik i samorządowiec. W latach 2010–2017 przez dwie kadencje był członkiem Rady Pomocy Społecznej przy ministrze pracy i polityki społecznej a od od 2014r. był jej przewodniczącym. Był również dyrektorem Wspólnoty Roboczej Związków Organizacji Socjalnych w Warszawie – NGO zrzeszająca ponad 800 organizacji socjalnych z całej Polski, współprzewodniczył Ogólnopolskiemu Stowarzyszeniu Dyrektorów Samorządowych Ośrodków Pomocy Społecznej, działał w Zarządzie Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych, współorganizator krajowych i międzynarodowych konferencji z zakresu polityki społecznej.
Od 2007r. był dyrektorem Miejskiego Ośrodka Opieki Społecznej we Wrocławiu. W listopadzie 2011 objął stanowisko dyrektora Departamentu Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego Wrocławia, zajmując je przez siedem lat. Nadzorował wrocławskie instytucje kultury, jednostki sportu i rekreacji, zdrowia i pomocy społecznej.
W wyborach samorządowych w 2018r. kandydował z powodzeniem na stanowisko prezydenta Wrocławia pokonując innych kandydatów już w I turze. Został zaprzysiężony 19 listopada 2018r.
prof. dr hab. Jacek Majchrowski
Prezydent Krakowa
Prawnik, profesor Uniwersytetu Jagiellońskiego, profesor zwyczajny nauk prawnych, historyk doktryn politycznych i prawnych. Znawca II Rzeczypospolitej, dokumentujący jej historię, a szczególnie działalność ugrupowań prawicowych. Był zastępcą przewodniczącego Trybunału Stanu (w latach 2001-2005), do listopada 2011 roku – sędzia Trybunału Stanu.
Tomasz Żurek
Ukończył Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie w roku 1998 z tytułem magistra finansów przedsiębiorstw.
W roku 2004 ukończył szkolenie oraz zdał egzamin Krajowej Izby Biegłych Rewidentów I został certyfikowanym biegłym rewidentem
W roku 1997 rozpoczął karierę zawodową w dziale audytu KPMG a po 6 latach przeniósł się do Radisson SAS Hotel w Krakowie, gdzie zajmował funkcję Dyrektora Finansowego.
W roku 2008 dołączył do utworzonego UBS Business Solution Center w Krakowie (wtedy UBS PSC) gdzie objął stanowisko Dyrektora Finansowego. Następnie, w roku 2011 został Dyrektorem Operacyjnym, odpowiedzialnym za infrastrukturę, zarządzanie ryzykiem oraz ogólny nadzór nad funkcjami wspierającymi całą jednostkę.
Obecnie pełni funkcję Zastępcy Dyrektora Generalnego UBS Business Solutions Center w Krakowie a równocześnie dyrektora odpowiedzialnego za jedna z linii projektowych.
Interesuje się literaturą science-fiction, golfem oraz narciarstwem.
Zbigniew Woźnowski
Prezes i współzałożyciel Reality Games
Prezes i współzałożyciel Reality Games – firmy, która tworzy gry oparte na Big Data. Ich tytuły mają ponad 10 milionów graczy na całym świecie. Jest założycielem i dyrektorem generalnym syndykatu marketingowego Supremum 360 (składającym się z 3 firm, które zatrudniały 60 osób), które uruchomił i prowadził przez 12 lat i z powodzeniem sprzedał. Supremum 360 była wymieniana jako jedna z 20 największych agencji marketingowych w Polsce. Zbigniew studiował prawo, administrację rządową i kierownictwo na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Max Dudhia
Prezes Maylane Polska Entertainment Sp. z o.o.
Dorota Wydymus
Pełnomocnik Zarządu ds. Inwestycji i Rozwoju w Hilton Garden Inn Krakow Airport.
Kraków Airport Hotel Sp. z o.o.
Dorota Wydymus jest absolwentką Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, kierunek: Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze. W ramach programu Socrates/Erasmus studiowała dwa semestry w Wirschaftsuniversitaet Wien w Wiedniu. W roku 2018 ukończyła dwuletnie studia Executive MBA w języku polskim i angielskim w Krakowskiej Szkole Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie we współpracy z École de Management de Normandie z Francji oraz AESE Business School z Portugalii. Ponadto ukończyła szereg szkoleń, w tym z zakresu zarządzania projektami (PRINCE2®Practitioner). Doświadczenie zawodowe zdobywała w Wyższej Szkole Europejskiej im. Ks. Józefa Tischnera, budując anglojęzyczny program studiów z zakresu zarządzania dla studentów międzynarodowych, w firmie VMP, rozwijając e-commerce na poziomie B2B, a także jako właściciel restauracji, kompleksowo organizując i prowadząc działalność biznesową. Obecnie pełni funkcję Pełnomocnika Zarządu ds. Inwestycji i Rozwoju w należącej do Grupy Kapitałowej Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków-Balice Sp. z o.o. spółce Kraków Airport Hotel Sp. z o.o., z którą związana jest od roku 2012. Z sukcesem zrealizowała m.in. projekt gruntownej przebudowy Restauracji L’Atmosphere w należącym do Spółki hotelu Hilton Garden Inn Kraków Airport oraz inwestycję polegającą na budowie nowych pokoi hotelowych w standardzie 4-gwiazdkowym. Opracowała studium wykonalności i kompleksowy plan budowy nowego hotelu na terenie krakowskiego lotniska we współpracy z siecią Marriott International, zawieszony czasowo w związku z wybuchem pandemii koronawirusa.
Maciej Socha
Założyciel i Prezes Manifold Sp. z o.o.
Maciej Socha – założyciel i prezes zarządu spółki MANIFOLD, absolwent Akademii Morskiej w Szczecinie, w latach 2000/2001 studiował zarządzanie finansami na Uniwersytecie w Hull. Jest członkiem i współzałożycielem Polskiej Rady Turystyki, założycielem i prezesem Stowarzyszenia Stektra oraz członkiem rady przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców.
Bartłomiej Dąbek
Repair Line Manager, Pratt & Whitney AeroPower Rzeszów
Joanna Wieczorek
Head of Aviation Desk, Dentons
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Universite d’Orleans (LLM). Uzyskała dyplom szkoły prawa amerykańskiego (The Catholic University of America, Columbus School of Law) i francuskiego (Universite d’Orleans) doktorantka Katedry Prawa Konstytucyjnego UJ i Universite de Nantes. Dotychczas pełniła funkcję Head of Aviation Department w kancelarii Dentons, wcześniej pracowała dla PLL LOT S.A. Jest strategicznym doradcą Drone Alliance Europe. Jej doświadczenia zawodowe obejmują sektor prawa lotniczego, prawo antymonomolowe, prawo własności intelektualnej, prawo ochrony środowiska, prawo nowych technologii i ochrony danych osobowych Jest organizatorem i pomysłodawcą konferencji Aviation Expo i Global Drone Conference, a także organizuje spotkania dotyczące konsultacji prawa dronowego z ramienia Aeroklubu Polskiego.
Magdalena Roehlich
Welcome Airport Services, Kraków Quality Safety & Security Manager
Ma 20 letnie doświadczenie w branży lotniczej. Bezpieczeństwo w lotnictwie traktuje bezkompromisowo, a zapewnienie jakości w obsłudze jako największe zobowiązanie wobec klientów. Od 12 lat współpracuje z największymi europejskimi liniami lotniczymi w obszarze „Crisis management” and „Business continuity”. Jest trenerem z zakresu „Postępowania w sytuacjach kryzysowych” i autorką szkoleń dla pracowników lotnisk z zakresu wsparcia dla osób dotkniętych kryzysem. Choć lotnisko nie ma dla niej tajemnic, każdego dnia odkrywa i uczy się czegoś nowego. Wierzy, że tylko wcześniejsze przygotowanie, umiejętność dostosowania się do zmieniających warunków i systematyczne działania pozwalają człowiekowi i organizacji przetrwać każdy kryzys.
Anna Kornecka
Podsekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii
W ostatnim czasie pełniła funkcję Wiceprezesa Zarządu Krakowskiego Parku Technologicznego sp. z o.o. w Krakowie. Wcześniej była Prezesem spółki Nowe Centrum Administracyjne sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Zasiadała w radach nadzorczych spółek: Nowe Centrum Administracyjne sp. z o.o. oraz Opakomet S.A. Przez wiele lat prowadziła kancelarię radcy prawnego zajmującą się prawną obsługą przedsiębiorstw. Pracowała w zespole doradzającym przy budowie największych infrastrukturalnych inwestycji w kraju związanych z organizacją Euro2012. W latach 2012-2013 wykładowca w Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej. W latach 2011-2019 sprawowała funkcję pozaetatowego członka Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie.
Ukończyła prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim i aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Krakowie. Ukończyła studia doktoranckie w Katedrze Prawa Własności Intelektualnej na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Podyplomowe Studium Prawa Autorskiego, Prasowego i Wydawniczego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Jest absolwentką Europejskiej Akademii Dyplomacji w Warszawie. Aktualnie jest słuchaczem studiów Executive MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, ÉM Normandie Business School we Francji oraz AESE Business School w Portugalii.
26 października 2020 została powołana na stanowisko podsekretarza stanu w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii, odpowiada za budownictwo, planowanie i zagospodarowanie przestrzenne oraz mieszkalnictwo
Ilona Byra
Prezes Zarządu, Instytut Heweliusza
Dr Piotr Sedlak
Dyrektor Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzanie. Absolwent studiów podyplomowych: Zarządzanie Projektem Badawczym (UEK), Badania Społeczne i Marketingowe (WSE Kraków) oraz Praktyczna Psychologia Społeczna (SWPS Warszawa). 14 lat zajmował się doradztwem biznesowym w ramach firmy Sedlak & Sedlak (www.sedlak.pl), gdzie pełni rolę partnera zarządzającego. Równocześnie od 2008 roku pracownik naukowy Katedry Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, a od 2019 roku dyrektor KSB UEK. Autor wielu publikacji naukowych. Certyfikowany Project Manager (IPMA, IPMA R&D, PRINCE2, Agile PM). Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz World at Work.
Dr Agnieszka Żur
Dyrektor programu Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu
Doktor Agnieszka Żur jest adiunktem w Katedrze Przedsiębiorczości i Innowacji na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Obecnie pełni funkcję dyrektora programu Executive MBA w Krakowskiej Szkole Biznesu. Jest doświadczonym edukatorem na wszystkich trzech stopniach edukacji wyższej. Autorka programów kursów akademickich opartych o odwrócone nauczanie i społeczny konstruktywizm oraz wielu publikacji naukowych z zakresu przedsiębiorczości organizacyjnej, przedsiębiorczości społecznej oraz edukacji na wyższych uczelniach. Członek Redakcji Social Entrepreneurship Review. Certyfikowany trener oraz tutor akademicki, mówca TEDx, twórca kursów MOOC. Współautorka nagrodzonego kursu MOOC poświęconego zagadnieniom przedsiębiorczości i innowacji w dojrzałych firmach. Laureatka Teaching Innovation and Entrepreneurship Excellence International Awards 2018.
Członek EFMD Academy, European Academy of Management i European Council for Small Business and Entrepreneurship. Research Fellow na Uniwersytecie w Plymouth, Wielka Brytania. Stypendystka Grand Valley State University w USA. Wykłady gościnne m.in. dla: Grand Valley State University (Grand Rapids, USA), Western Michigan University (Kalamazoo, USA), Durham University, Luton University, Plymouth University i University of College London (Wielka Brytania), Sodertorn University (Sztokholm, Szwecja), National Chengchi University (Taiwan).
Prof. UEK dr hab. Stanisław Mazur
Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Stanisław Mazur – prof. UEK dr hab. Rektor Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Kierownik Katedry Polityk Publicznych, były Dziekan Kolegium Gospodarki i Administracji Publicznej. Redaktor naczelny kwartalnika „Zarządzanie Publiczne”. Specjalizacja akademicka: analiza polityk publicznych, zarządzanie publiczne, organizacyjne i systemowe uczenie się. Brał udział jako ekspert i koordynator w kilkudziesięciu projektach krajowych i międzynarodowych z zakresu analizy polityk publicznych; jakości rządzenia; zarządzania strategicznego; organizacyjnego uczenia się. Autor ponad 260 publikacji naukowych publikowanych w renomowanych krajowych (PWN, Scholar) oraz zagranicznych wydawnictwach (Routledge, Peter Lang Publishing).
Prof. UEK dr hab. Piotr Buła
Prorektor ds. Projektów i Współpracy UEK
Prof. UEK dr hab. Piotr Buła – Prorektor ds. Projektów i Współpracy Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Profesor w Katedrze Zarządzania Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, były Dyrektor Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie – studia podyplomowe oraz MBA, Senior Research Professor in Department of Business Management, College of Business and Economics, University of Johannesburg (RPA). Członek Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Stypendysta Grand Valley University (USA).
Posiada doświadczenie związane z udziałem w organach nadzorczych spółek handlowych i administracyjnych. Ostatnio m.in. Członek Kapituły Polskiej Wystawy Gospodarczej 2019–2020 przy Kancelarii Prezydenta RP, Wice przewodniczący Rady Nadzorczej Portu Lotniczego Kraków Balice. Członek projektów wdrożeniowych dla biznesu oraz zespołów eksperckich z zakresu doradztwa gospodarczego dla przedsiębiorstw. Posiada kilkuletnie doświadczenie związane z udziałem w organach nadzorczych spółek handlowych, m.in. w: Radzie do spraw spółek z udziałem Skarbu Państwa i państwowych osób prawnych – Przedstawiciel Prezesa Rady Ministrów, Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o., Solne Miasto Sp. z o.o., Samodzielnego Publicznego Zespołu Lecznictwa Otwartego – Przedstawiciel Wojewody Małopolskiego, Fundacji Instytutu Studiów Strategicznych – Przedstawiciel Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Fundacji Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK, Małopolskiej Rady Gospodarczej.
Posiada wieloletnie doświadczenie biznesowe w działalności konsultingowej w zakresie strategii, systemów wynagradzania, audytu wewnętrznego, logistyki oraz nadzoru korporacyjnego. Posiada certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2.
Współpracuje z wieloma instytucjami naukowymi m.in. w: USA, RPA, Szwecja, Niemcy, Francja, Portugalia, Mołdawia, Ukraina, Kazachstan oraz Azja.
Za zasługi na rzecz rozwoju współpracy międzynarodowej otrzymał tytuł Honorowego Ambasadora Akademii Ekonomicznej w Kiszyniowie oraz został uhonorowany medalem Mołdawskiej Akademii Nauk. Odznaczony medalami Lwowskiego Instytutu Bankowości Uniwersytetu Bankowości za wieloletnią współpracę naukową i dydaktyczną. Uhonorowany wyróżnieniem St. Gallen Business School ze Szwajcarii za wieloletnią współpracę dydaktyczno-naukową w zakresie programów MBA.
Autor lub współautor ponad 170 publikacji naukowych, badań naukowych i projektów wdrożeniowych oraz 50 publikacji prasowych i wypowiedzi eksperckich. Autor wielu analiz i publikacji z zakresu doradztwa gospodarczego realizowanych na rzecz przedsiębiorstw oraz sektora publicznego.
Michał Jaworski
Welcome Airport Services
Radca Prawny, Partner Zarządzający w kancelarii Jaworski i Partnerzy w Krakowie, ukończył studia doktoranckie UJ, obecnie w trakcie Executive MBA na KSB UEK, edycja 25; laureat konkursu Profesjonalista Forbes’a 2013, doświadczenie w branże lotniczej zdobywał jako Członek Zarządu Kraków Airport oraz wieloletni radca prawny Welcome Airport Services – agenta handlingowego; wcześniej pełnił rolę Country Property Managera (PL) w Ahold Central Europe. Prowadzi reprezentację kilkunastu europejskich linii lotniczych z branży general aviation w Polsce. Członek stowarzyszenia Worldwide Airports Lawyers Association.
Dr Jakub Kwaśny
Dyrektor ds. rozwoju studiów podyplomowych Krakowskiej Szkoły Biznesu UEK
Doktor nauk ekonomicznych, dyrektor ds. rozwoju studiów podyplomowych Krakowskiej Szkoły Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od 2009 r. pracownik naukowo-dydaktyczny w Katedrze Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Dyrektor programu MBA in General Management – Krakowskiej Szkoły Biznesu. Członek Zarządu Oddziału Krakowskiego Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego. Aktywny samorządowiec, od 2006 r. radny Rady Miejskiej w Tarnowie, a od 2018 r. jej przewodniczący. Członek polskiej delegacji do Komitetu Regionów Unii Europejskiej.
Autor lub współautor wielu publikacji naukowych z zakresu samorządu terytorialnego, rozwoju regionalnego i polityki spójności Unii Europejskiej. W 2019 r. wydał monografię pt. Trzydzieści lat samorządności terytorialnej w Polsce: gospodarka rozwój reformy.
Jacek Jaśkowiak
Prezydent Miasta Poznania
Społecznik, działacz sportowy, były przedsiębiorca. Od kilku lat członek Platformy Obywatelskiej a od 2014 roku – prezydent Miasta Poznania. W roku 2018 został wybrany na drugą kadencję, uzyskując w wyborach blisko 56% głosów. Jako prezydent Poznania stara się zmieniać miasto w taki sposób, by było dla mieszkańców jak najlepszym miejscem do życia. Ukończył Wydział Prawa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i finansów oraz podatków. Był stypendystą GFPS na Uniwersytecie w Bielefeld w Niemczech. Doświadczenie zawodowe zdobywał w latach 90. w firmach handlowych. Pracował m.in. dla dra Jana Kulczyka w Kulczyk Tradex. Wraz z inwestorami biznesowymi uczestniczył w tworzeniu tysięcy miejsc pracy w Polsce. Odkąd został prezydentem, w Poznaniu zachodzą znaczące zmiany. Miasto dynamicznie się rozwija, co doceniają zarówno mieszkańcy, jak i eksperci. Kierunek działań został jasno określony, a ich celem jest to, by Poznań stał się miastem przyjaznym do życia dla każdego, tolerancyjnym i otwartym na różnorodność.

Warsztat I (Angielski): Inprogress – „Developing stakeholder competencies as one of key project success factors”
Project management activities are related with relatively high risk of failure, measured by lack of visible benefits or their insufficient level.
One of main causes of the risk is the human factor, especially lack of stakeholders’ involvement in the project: team members, contractors, and as a result – end users.
How could it be solved? What can we do to engage people to colaborate effectively? We will try to answer the questions during our workshop.
Warsztat II (Angielski): Altkom – “Atmosphere in a team – Experience from space in earthly world”
How does NASA build astronaut teams? The research conducted in terms of the Artemis mission (building the base on the Moon)
- Get to know the results of the research of astronaut teams’ effectiveness and get inspired
- Methods and tools of measuring productivity and atmosphere in a team
- Manager’s tools supporting productivity and atmosphere in a team
- What team members should do to take care of their team’s effectiveness?
Warsztat III (Polski): Future Skills Institute & SDA – „Wykorzystanie badań UX do zwiększania wartości biznesowej firmy”
Dogłębne zrozumienie grupy docelowej i umiejętne odpowiadanie na jej potrzeby to podstawa innowacji i utrzymania lojalnych klientów. Na warsztacie zostaną przedstawione techniki badań i projektowania UX, które pozwalają zwiększać wartość biznesową projektów i firm w obszarze IT.
Warsztat IV (Angielski): Jef Teugels – Customer Culture: Driving Superior Performance in a Customer-Empowered Economy
Jef Teugels – Jef has been working internationally for three decades with stock-listed enterprises, SMEs, and start-ups. His work, research, and teachings focus on the energy field created by the naturally occurring friction in the overlap of customer behavior, organizational readiness, and exponential technologies spheres, an energy field he describes as „E-inno.”

Warsztat V (Polski): Unima2000 – Automatyzacja i robotyzacja procesów obsługi klienta. Doświadczenia z wdrożenia UniChatBota w firmie Black Red White S.A.
Jedna z najdłużej działających w Polsce spółek w branży nowoczesnych technologii IT. Projektuje, wdraża i integruje wysoko zaawansowane systemy dla biznesu. Dostarcza innowacyjne rozwiązania IT oraz systemy komunikacyjne. Świadczy usługi konsultingowe oraz audytorskie. Towarzyszy klientom na każdym etapie projektu dostarczając rozwiązania, które pozwalają usprawniać procesy biznesowe w sposób nowoczesny a zarazem ponadczasowy. Są zespołem ekspertów, którzy dzielą się szeroką wiedzą technologiczną, unikalnymi kompetencjami oraz doświadczeniem wskazując nowe możliwości i szanse rozwoju.

Krakowski Park Technologiczny od 20 lat współtworzy warunki dla rozwoju przedsiębiorczości. Od 10 lat prowadzi Inkubator Technologiczny przeznaczony dla początkujących firm z branży IT. Wspiera i inspiruje społeczność startupową organizując szereg wydarzeń, które pomagają weryfikować biznesowe pomysły: warsztaty, hackatony i konferencje. Realizuje program akceleracyjny KPT ScaleUp. Firmy mogą liczyć na wsparcie funduszy zalążkowych, zwolnienia podatkowe w ramach programu Polska Strefa Inwestycji i preferencyjne warunki wynajmu powierzchni biurowych. Szczególne miejsce w KPT zajmują Przemysł 4.0 i branża growa. KPT współpracuje także z międzynarodową EIT Digital, której celem jest napędzanie cyfrowej transformacji w Europie. W 2019 roku został liderem konsorcjum hub4industry.

hub4industry to Digital Innovation Hub Krakowskiego Parku Technologicznego i partnerów: firm ASTOR, T-Mobile Polska, uczelni Akademii Górniczo-Hutniczej, Politechniki Krakowskiej, a także ekspertów z BIM Klaster oraz Instytutu Kościuszki. To kompleksowy punkt wsparcia dla firm produkcyjnych, które chcą wprowadzić do swoich fabryk najnowocześniejsze rozwiązania. W 2020 roku uruchomił w Krakowie showroom Fabryki Przyszłości. Więcej informacji: www.hub4industry.pl

Muzeum Narodowe (PL)
Muzeum posiada bogaty zbiór dzieł sztuki polskiej, europejskiej i pozaeuropejskiej, co stawia je na pozycji jednej z najważniejszych i najciekawszych kolekcji nie tylko w Polsce, ale na świecie. W początkach istnienia instytucji miasto Kraków przekazało dwie ówcześnie wyremontowane sale na pierwszym piętrze Sukiennic, jako pomieszczenia wystawiennicze dla muzeum. Kolekcja muzealna, składająca się w swych początkach z kilkunastu obrazów, nieustannie powiększana licznymi zapisami, donacjami i darami, rozwinęła się w dużym tempie.

NowyStyl
Europejski lider w zakresie kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej. Wypracowany na przestrzeni wielu lat model biznesowy firmy pozwala dostarczać klientom usługę wyposażania wnętrz w oparciu o dogłębną analizę specyfiki i potrzeb klienta, efektywności, organizacji pracy, ergonomii i akustyki. Wyposażają nowe biurowce, centra konferencyjne, kina, stadiony, obiekty muzyczne, sportowe i wielofunkcyjne, terminale pasażerskie, hotele oraz obiekty medyczne. Na liście referencyjnej figurują m.in. międzynarodowe korporacje takie jak DS Smith, Honeywell, Deloitte czy ABB.

Kuźnia Sułkowice S.A. (PL)
Atutem firmy jest umiejętność połączenia wieloletniego doświadczenia pracowników z najnowszą technologią, którą zapewniają nowoczesne młoty kuźnicze niemieckiej firmy LASCO. Przedmiotem działalności „KUŹNI” Sułkowice S.A. jest produkcja wysokiej jakości odkuwek matrycowych kutych na gorąco, o wagach jednostkowych od 0,10 do 10 kg wykonanych ze stali węglowych, stopowych, konstrukcyjnych i nierdzewnych. Odbiorcami wyrobów są również hurtownie narzędziowe, składy budowlane oraz wiodący europejscy i krajowi producenci

ELPLC S.A. (PL)
ELPLC to jeden z wiodących dostawców specjalistycznych rozwiązań z zakresu automatyzacji i robotyzacji produkcji w branży motoryzacyjnej. Bazując na własnym know-how, firma dostarcza zaawansowane i wyrafinowane rozwiązania globalnym dostawcom komponentów Tier 1 dla producentów samochodów OEM.
Rozwiązania stworzone przez światowej klasy specjalistów – projektantów, inżynierów i programistów, automatyzują linie montażowe i technologiczne w fabrykach działających na wszystkich kluczowych rynkach dla sektora motoryzacyjnego, np. USA, Meksyk, Chiny czy Europa Środkowo-Wschodnia.
Keynote Speakers
- Keynote Speaker I (in English): dr Wiesław Żyznowski – President of Mercator Medical S.A.
- Keynote Speaker II (in English): Zbigniew Woźnowski – President and Co-Founder of Reality Games
PANEL I (in English): Business Resilience
During this Panel, you will learn about the history of companies that were put to the test by the pandemic. You will learn stories about resilience and what can be successful in such unfavorable conditions
- Max Dudhia – President of Maylane Polska Entertainment Ltd.
- Anna Kornecka – Undersecretary of State at the Ministry of Development, Labor and Technology
- Maciej Socha – Founder and President of Manifold Ltd.
- Dorota Wydymus – Representative of the Board of Investments and Development at Hilton Garden Inn Krakow Airport. Kraków Airport Hotel Ltd.
- dr Piotr Sedlak – Moderator
PANEL II (in English): Growth acceleration
The past year has exposed companies to unprecedented disruption, shifts and challenges. In this panel we will have an opportunity to discuss the fast-track adaptation strategies and lessons learnt along the way from the perspective of three very different industries. We will also debate if and how the experiences of the past year can contribute to optimistic short-term scenarios and future long-term growth.
- Anna Grabowska – Vice-President of the Management Board of Żabka Polska
- Piotr Koszek – Associate Director, Accenture
- Tomasz Żurek – Member of the Board, Risk Operational Servces and Control Head, UBS
- dr Agnieszka Żur – Moderator
PANEL III (in English): Labor Market after Covid-19 Crisis
- Anna Curyło – Payroll & HR Operations Manager, State Street
- Katarzyna Kern – Global Head of HR, ANSR; First Certified Chief Happiness Officer in Poland
- dr Marek Benio – Vice President, European Labor Mobility Institute
- prof. dr hab. Andrzej Wojtyna – Professor, Cracow University of Economics
- dr Monika Sady – Moderator
PANEL IV (in Polish): Business Resilience in Aviation Industry
Jak wygląda rok 2021? Jak radzą sobie z kryzysem organizacje lotnicze? Czy test z business resilience został zdany, a może nadal trwa? Co dalej w obszarze business continuity? Czy latanie jest i będzie nadal bezpieczne? Na te i na inne pytania odpowiedzą nasi eksperci.
- Magdalena Roehlich – Welcome Airport Services, Kraków Quality Safety & Security Manager
- Joanna Wieczorek – Head of Aviation Desk, Dentons
- Agata Zaworska – General Counsel in Enter Air
- Radosław Włoszek – President of Cracow Airport
- Michał Jaworski – Welcome Airport Services – Moderator
PANEL V (in Polish): Community Management in turbulent time
W „panelu samorządowym” poruszone zostaną bieżące wyzwania jakie stoją przed włodarzami największych miast w Polsce, a także ich recepty na zarządzanie w czasach kryzysu.
- Aleksandra Dulkiewicz – President of Gdańsk
- Jacek Jaśkowiak – President of Poznań
- prof. dr hab. Jacek Majchrowski – President of Krakow
- Jacek Sutryk – President of Wrocław
- Hanna Zdanowska – President of Łódź
- Ilona Byra – Chairman of the Board, Hevelius Institute – Moderator
Społeczna odpowiedzialność
Międzynarodowego Kongresu MBA
Aukcje charytatywne przeprowadzane w trakcie uroczystej Gali Dinner na stałe wpisały się w program Kongresu MBA. W tym roku pomimo faktu, że nie spotkamy się osobiście, aukcja odbędzie się w trakcie KSB Networking Night.
W tym roku wspólnie z Państwem wspieramy Fundację Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie „O ZDROWIE DZIECKA”.
„Dzięki akcjom charytatywnym, darowiznom finansowym i 1% podatku nasza Fundacja od wielu lat może finansować dla Szpitala prace remontowe i modernizacyjne szpitalnych pomieszczeń, zakupy niezbędnego wyposażenia poprawiającego komfort pobytu, sprzętu medycznego oraz materiałów diagnostycznych. Organizujemy także różne wydarzenia i atrakcje mające na celu uprzyjemnić pacjentom i ich rodzicom trudne chwile pobytu w Szpitalu„ – powiedział Pan Bartłomiej Pawlak, Członek Zarządu Fundacji „O ZDROWIE DZIECKA”
Działalność Fundacji i pomoc dla Szpitala i jego Małych Pacjentów nie byłaby jednak możliwa bez Państwa wsparcia. Dlatego serdecznie prosimy Państwa o aktywny udział w aukcji charytatywnej, która odbędzie się podczas XVII Międzynarodowego Kongresu MBA organizowanego przez Krakowską Szkołę Biznesu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Fundacja O ZDROWIE DZIECKA: 05 1240 4533 1111 0000 5425 8556 (Bank PEKAO S.A).
ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, z dopiskiem: „Darowizna – Aukcja Kongres MBA 2021”.
Fundacji można także pomóc przekazując darowiznę finansową na ww. konto oraz poprzez 1% podatku (KRS 0000 123 750), z dopiskiem: „Darowizna – Kongres MBA 2021”.
Przekazane przez Państwa darowizny przeznaczone zostaną tradycyjnie na zakup sprzętu medycznego potrzebnego w diagnostyce i leczeniu małych pacjentów Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Serdecznie dziękujemy Państwu za każde wsparcie i pomoc.
*Kwotę za wylicytowany w trakcie aukcji przedmiot prosimy wpłacić na konto bankowe Fundacji do dnia 31 maja 2021 r.
How did you like the Congress? Let us know! Please fill in the questionnaire.

Krakowska szkoła biznesu
Krakowska Szkoła Biznesu: Krakowska Szkoła Biznesu UEK to wyspecjalizowana jednostka dydaktyczna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, założona w roku 1991 (do roku 2007 działająca pod nazwą Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania). Przedmiotem działalności Szkoły jest dydaktyka, obejmująca studia MBA, studia podyplomowe, wszelkiego rodzaju kursy długo- i krótkoterminowe oraz działalność badawcza, konsultingowa i wydawnicza.

IKER
Grupa ikershop.com od początku swojego istnienia produkuje wysokiej klasy meble tapicerowane, przeznaczone do wnętrz mieszkalnych i publicznych oraz uzupełniające je dodatki, które sprzedawane są klientom z ponad 30 państw.
Staramy się zachować najlepsze rzemieślnicze tradycje i wdrażać najnowsze technologie. Robimy wszystko, co niezbędne by kreować dobre wzornictwo, stosując zasady dotyczące zrównoważonego rozwoju

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Celem działania Agencji jest realizacja programów rozwoju gospodarki, wspierających działalność innowacyjną i badawczą małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP), rozwój regionalny, wzrost eksportu, rozwój zasobów ludzkich oraz wykorzystywanie nowych technologii w działalności gospodarczej.

Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PTE) jest niezależnym, profesjonalnym, ogólnopolskim stowarzyszeniem ekonomistów zrzeszającym zarówno praktyków, jak i teoretyków. Powstało nawiązując do tradycji zawodowych ruchów ekonomistów na ziemiach polskich w XIX w. oraz warszawskiego Stowarzyszenia Ekonomistów i Statystyków, a także Towarzystw Ekonomicznych działających w Krakowie, Poznaniu i Lwowie w okresie międzywojennym.

Chemobudowa-Kraków S.A.
Chemobudowa-Kraków prowadzi działalność od 20 sierpnia 1949 roku. Głównym kierunkiem aktywności gospodarczej jest realizowanie inwestycji budowlanych w szerokim spektrum specjalności budowlanych na terenie Polski południowej, a także w ramach eksportu usług budowlanych, obecnie na terenie Niemiec.

Krakowski Holding Komunalny S.A. w Krakowie
Krakowski Holding Komunalny SA, spółka będąca własnością miasta Krakowa, świadczy usługi związane z sektorem gospodarki komunalnej oraz inspiruje i realizuje działania prowadzące do zwiększenia efektywności funkcjonowania krakowskich spółek miejskich.
KHK SA jest właścicielem 100% udziałów Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej SA, Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego SA, Wodociągów Miasta Krakowa SA oraz Areny Kraków SA. Spółki wspólnie tworzą podatkową grupę kapitałową. KHK SA jest największym holdingiem komunalnym w Polsce. W tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia.
Priorytetowym kierunkiem działań KHK SA w ciągu najbliższych 5 lat będzie dążenie do samowystarczalności energetycznej spółek grupy kapitałowej Krakowskiego Holdingu Komunalnego opartej na odnawialnych źródłach energii.
KHK SA jest także właścicielem i operatorem Ekospalarni – Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów, należącego do najbardziej nowoczesnych zakładów tego typu w Europie.

Altkom Akademia
Altkom Akademia to niekwestionowany lider polskiej branży szkoleń biznesowych i IT. Wątpliwości co do tego nie pozostawiają prestiżowe raporty Computerworld Top 200 , które corocznie umieszczają firmę na pierwszej pozycji. Jej zadaniem i misją jest zaspokajanie potrzeb kompetencyjnych przedsiębiorstw i instytucji publicznych oraz tworzenie profesjonalnego środowiska edukacyjnego podnoszącego świadomość technologiczną i stan wiedzy biznesowej w Polsce

SZOK sp. z o.o.
Obsługujemy technicznie KONGRES MBA zapewniając system zapisów, platformę wydarzenia i pełną obsługę techniczną – obraz, światło, dźwięk, multimedia.
Jesteśmy zgraną drużyną, spędzającą tysiące godzin nad przygotowaniami do projektów. Z pasją realizując wydarzenia, czerpiemy z nich doświadczenie, a naszym motorem napędowym jest satysfakcja z zadowolenia klientów i rzeczy, które dla nich robimy.
Specjalizujemy się w kompleksowej organizacji wydarzeń przy wykorzystaniu najnowszych technologii. Dostarczamy SZOKUJĄCE kreacje wizualne i dźwiękowe. Wykonujemy animacje i filmy promocyjne. Zajmujemy się profesjonalną realizacją multimediów na wydarzeniu.